رسیدگی به شکایات ارباب رجوع
مسئول رسیدگی به شکایات : سرکار خانم سمیه ابرقوئی
شماره تماس: 07143334711 - 07143332666 - 07143330609
داخلی: 117
مراجعین گرامی شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.
سایت شبکه: فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات(کلیک نمایید)
مراجعه حضوری : مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات ( خانم سمیه ابرقوئی) در ساعات اداری .
مکاتبه ای : شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
پیامک : ارسال پیامک از طریق شماره ۳۰۰۰۳۴۶۱۰۰۰۴۵۶
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.