26 تیر 1403

  • 1403/04/17
  • - تعداد بازدید: 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت

توقیف و ضبط 132کیلوگرم مواد غذایی فاسد و 44کیلوگرم روغن خوراکی غیر قابل مصرف در شهرستان مرودشت

توقیف بیش از 132 کیلو گرم مواد خوراکی فاسد و فاقد پروانه بهداشتی و 44کیلوگرم روغن خوراکی غیر قابل مصرف از مراکز تهیه غذا در شهرستان مرودشت ضبط و توقیف شد‌.


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: در گشت شبانه بازرسی و نظارت کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط از مراکز تهیه، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی علاوه بر بازرسی و کنترل وضعیت بهداشتی و آموزش به متصدیان، بیش از 132 کیلوگرم انواع مواد خوراکی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و فاقد پروانه بهداشتی به همراه 44کیلوگرم روغن خوراکی غیرقابل مصرف کشف و توقیف گردید .


دکتر «روح اله کریمی» افزود: نظارت و کنترل بهداشت مواد غذایی حساس بین راهی اماکن عمومی؛ اماکن اقامتی،پایانه های مسافری درون شهری و برون شهری، واحدهای صنفی کارگاهی، نظارت بر بهداشت فردی، تاسیسات آبرسانی در قالب پوشش ۱۰۰ درصدی بازرسان و کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مرودشت قرار دارد. بازرسان مجهز به تجهیزات پرتابل بازرسی و تجهیزات الکترونیکی می باشند و با توجه به موقعیت مکانی و زمانی به صورت ساعت ۲۴ ساعته آنکال می باشند.


دکتر «کریمی» تصریح کرد: ضمنا گشت مشترک با سایر ادارات مرتبط از جمله اداره تعزیرات حکومتی،دامپزشکی، اتاق اصناف،جهادکشاورزی ،اداره اماکن نیروی انتظامی وسایر ادارات در همین راستا صورت خواهد پذیرفت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی برای متصدیان متخلف پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.


پایان خبر

  • گروه خبری : گروه اخبار
  • کد خبری : 104884
کلیدواژه