25 مهر 1403

  • 1403/07/08
  • - تعداد بازدید: 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت

پیام تسلیت رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در پی شهادت «سید حسن نصرالله»

 

انالله و انا الیه راجعون


خبر شهادت سید مقاومت، روحانی وارسته، رهرو مکتب امام حسین (ع) و فرمانده دلاور سپاه اسلام، جناب سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان فوق تاسف و تاثر است؛ این مجاهد بزرگ و عالم بابصیرت و شجاع، عمری را در راه مبارزه حق علیه باطل و دفاع از آرمان فلسطین و محور مقاومت سپری کرد و چند دهه این نهضت عظیم را رهبری کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه اش که شهادت فی سبیل الله بود رسید و به خیل عظیم شهداء پیوست.


شخصیت وارسته، روحیه دلاوری و آزادگی و بصیرت کم نظیر این مرد بزرگ، خاری در چشم دشمنان به ویژه جانیان رژیم اشغالگر قدس بود و قریب به 30 سال، علاوه بر ایستادگی و دفاع در برابر رژیم منحوس صهیونیستی، شاگردان و رهروانی را پرورش داد که بی شک راه و منش او را ادامه خواهند داد.
این شهید بزرگوار، از رهبران اصلی جنبش مقاومت و آرمان فلسطین بود که از سنین جوانی در منطقه بازویه لبنان با همکاری و همراهی با امام موسی صدر و شهید مصطفی چمران و دیگر همرزمانش، منش و مرام مبارزه را تمرین کرد و تا پایان عمر، در این راه ثابت قدم و استوار بود.


جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در ترور فرماندهان حزب الله و تجاوز نظامی به لبنان، در سایه سکوت جامعه جهانی و حامیان غربی، به ویژه آمریکا بار دیگر چهره های دروغگوی این کشورها را در حمایت از حقوق بشر، قانون، اخلاق و انسانیت برملا کرد. آدم کشان اسرائیلی و حامیان جلادش بدانند که جوانان مبارز مسلمان انتقام این جنایت بزرگ و نابخشودنی را خواهند گرفت و آرمان فلسطین بزرگ و نابودی اسرائیل به حول و قوه الهی به ثمر خواهد نشست.


شهادت این مرد بزرگ و صالح را به محضر صاحب الزمان حضرت مهدی(عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آحاد مسلمانان جهان و همه آزادیخواهان مدافع آرمان فلسطین مظلوم، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

              دکتر روح اله کریمی

 رییس  شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 109376
کلیدواژه