13 تیر 1403

  • 1403/03/06
  • - تعداد بازدید: 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت

کشف و توقیف 700 کیلو گرم لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت

کشف و  توقیف 700 کیلو گرم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز توسط کارشناسان بهداشت محیط

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت رییس این شبکه گفت:  استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز،  به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


دکتر «روح اله کریمی» رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت بیان کرد: این لوازم شامل کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز،  که در آرایشگاه های زنانه کشف و ضبط شده و پرونده متخلفان جهت انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع داده شده است.


این مقام مسوول افزود: افراد متخلف در این زمینه بدانند شبکه بهداشت از طریق مجاری قانونی با همکاری قضایی بطور قاطع با آنها برابر مقررات و قوانین برخورد خواهد کرد.


 کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت گفت: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۹۰ ستاد خبری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  یا شماره تلفن ۰۷۱۴۳۳۳۴۳۶۲ گزارش کنند.


«حبیب کشاورز» عنوان کرد: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان بهداشت محیط و نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی به صورت ادواری انجام می شود.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه اخبار
  • کد خبری : 102600
کلیدواژه

تصاویر