شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت
برگزاری کمیته رسیدگی به شکایات مردمی در شبکه بهداشت و درمان مرودشت
رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت، از برگزاری کمیته رسیدگی به شکایات با هدف بررسی، پیگیری و پاسخگویی به مطالبات و شکایات مردمی و ارتقای کیفیت خدمات سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، رییس این شبکه گفت: کمیته رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان مرودشت با حضور مدیر حراست شبکه و سرپرست معاونت بهداشت و کارشناسان ذیربط تشکیل و شکایات و درخواستهای واصله از سوی مراجعین مورد بررسی دقیق قرار گرفت و در این نشست، ضمن طرح موضوعات مطرحشده، راهکارهای لازم برای رفع مشکلات، تسریع در رسیدگی و بهبود فرآیند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد بحث و تصمیمگیری قرار گرفت.

دکتر«ابراهیم شهریاری» افزود: با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان، پاسخگویی شفاف و رعایت تکریم اربابرجوع، بر استمرار برگزاری منظم این کمیته و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه نهایی تأکید کردند. همچنین مقرر شد نتایج بررسیها در چارچوب ضوابط و در کوتاهترین زمان ممکن به شاکیان اعلام شود.


پایان خبر
نظر دهید