شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت
ثبت ۸۹ هزار تماس و اجرای بیش از ۱۷ هزار مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ مرودشت در هفتماهه نخست سال جاری
به گفته ای رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، مرکز مدیریت و دیسپچ اورژانس ۱۱۵ این شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد هفتماهه نخست سال جاری، از ثبت آمار قابل توجهی از تماسها و مأموریتهای اورژانس در این مدت خبر داد، این گزارش نشان میدهد که اورژانس ۱۱۵ نقش مهمی در پاسخگویی سریع و مؤثر به نیازهای فوریتی بیماران و حادثهدیدگان شهرستان مرودشت داشته است.

افزایش حجم تماسها با مرکز دیسپچ اورژانس 115
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، رییس این شبکه در این خصوص گفت: بر اساس آمار منتشرشده، در هفتماهه نخست سال جاری ۸۹۷۶۰ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس ثبت شده است. مسئولان این مرکز اعلام کردند بخش قابل توجهی از تماسها مربوط به درخواستهای کمک پزشکی، گزارش حوادث و کسب مشاورههای اولیه پزشکی بوده است
ثبت ۱۷ هزار مأموریت امدادی
دکتر «ابراهیم شهریاری» افزود: در همین بازه زمانی، تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ مرودشت مجموعاً ۱۷۹۵۲ مأموریت انجام دادهاند، این مأموریتها شامل موارد زیر بودهمی باشد:
حوادث ترافیکی
بیماریهای قلبی و تنفسی
حوادث خانگی و شغلی
انتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی
خدمات غیرترافیکی و مأموریتهای امدادی متنوع دیگر
مسوول مرکز اورژانس 115 شهرستان مرودشت بیان کرد: افزایش کیفیت پاسخگویی، کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار و تجهیز پایگاههای اورژانس از اولویتهای اصلی این مجموعه بوده و تلاش شده است در همه مأموریتها خدماتی سریع، دقیق و استاندارد ارائه شود.
تأکید بر همکاری شهروندان
«علی امیری» در ادامه این گزارش تاکید کرد: از شهروندان در خواست میشود هنگام تماس با سامانه ۱۱۵ اطلاعات دقیق، آدرس کامل و شرح صحیح از وضعیت بیمار یا حادثه ارائه دهند تا روند اعزام نیروها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.
قدردانی از تلاش تکنسینهای اورژانس 115
وی در پایان، از تلاش های شبانه روزی مرکز مدیریت اورژانس ۱۱۵ مرودشت، تکنسینها، کارشناسان دیسپچ و نیروهای عملیاتی تقدیر کرد و اعلام کرد که این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان بوده و برای ارتقای سطح خدمات فوریتهای پزشکی در شهرستان، برنامههای توسعهای متعددی در دست اجرا دارد.
پایان خبر
نظر دهید